Site-ul va este oferit de Exclusiv Travel SRL, cu sediul social si punct de lucru in Bucuresti, Str. Veteranilor, nr. 10, bl. C2, sc. 1, apt. 5, sector 6, tel 021 430 61 39, adresa de email office@exclusivtravel.ro.
Toata corespondenta privind Serviciul de Relatii cu Clientii va trebui trimisa la aceasta adresa.
Acceptarea Termenilor si Conditiilor
Utilizand acest Site pentru a transmite cerererea sau solicitand serviciile de calatorie prin intermediul e-mail, telefon, sunteti de acord in totalitate cu acesti Termeni & Conditii, fara nici o alta restrictie. Daca nu sunteti de acord cu unul din punctele descrise, nu puteti utiliza acest Site in niciun fel.
Exclusiv Travel ofera prin intermediul Site-ului informatii cu titlu general, cu scop consultativ. Va rugam notati ca informatiile publicate pe Site pot suferi modificari oricand.
Exclusiv Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul sa corectam erorile (corectabile) de indata ce ne sunt aduse la cunostinta.
Conditiile Furnizorilor de Servicii Turistice
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuata prin telefon, e-mail va fi considerata drept intentia dvs. de a achizitiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Exclusiv Travel. Emiterea efectiva a biletelor de avion, efectuarea de schimbari de data a biletelor de avion, anulari de bilete de avion sau vouchere, eliberarea voucher-elor pentru hoteluri, a asigurarilor de calatorie si orice alte actiuni ce necesita interventie umana se va face in timpul programului de lucru a Exclusiv Travel.
Toate serviciile de calatorie publicate pe Site sunt in functie de disponibilitatea Furnizorilor de Servicii Turistice. Termenii si conditiile Furnizorului de Servicii Turistice (incluzand regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/iesire din hotel, conditiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica aditional Termenilor si Conditiilor acestui Site.
La momentul navigarii dvs. in Site, veti putea observa referiri catre diferite conditii aplicabile ofertelor speciale. Va rugam sa cititi cu atentie acesti termeni, dar va rugam sa luati legatura cu Exclusiv Travel pentru detalii complete.
Sunteti direct responsabil pentru respectarea conditiilor impuse de Furnizorul Serviciilor Turistice privind timpii de imbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricaror alte reguli. Va rugam sa notati ca timpul minim de imbarcare (inaintea plecarii) recomandat de companiile aeriene, este de 120 min. pentru zborurile in Europa, 180 min. pentru zborurile in afara Europei, respectiv 90 min. pentru zborurile pe teritoriul Romaniei. Unele companii aeriene doresc sa reconfirmati zborul cu cel putin 72 h inainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervarii dvs. de zbor.
Conditii bilete de avion
Rezervarea biletelor de avion
Rezervarea biletelor de avion se poate face prin intermediul e-mail-ului sau telefonic. Orice rezervare efectuata prinemail sau telefonic, se supune acceptarii prezentelor termeni si conditii si conditiilor speciale impuse de companiile aeriene si care va sunt prezentate in email-ul de confirmare a rezervarii sau telefonic, de catre consultantii Exclusiv Travel.
Pentru emiterea biletelor de avion, este necesara plata efectuarii acestora. Exclusiv Travel va pune la dispozitie modalitati de plata, in functie de conditiile impuse de fiecare companie in parte.
In momentul efectuarii rezervarii, vi se vor comunica termenele de plata puse la dispozitie de companiile aeriene. Pentru rezervarile de linie, cele mai multe companii de linie solicita ca plata biletelor sa fie facuta in maxim 24 pana la 48 ore, timp in care Exclusiv Travel va garanteaza disponibilitatea locurilor si a tarifelor. Aceste informatii le veti gasi disponibile pe pagina si in email-ul de confirmare a rezervarii. Daca plata nu este efectuata in intervalul comunicat, compania aeriana isi rezerva dreptul de a anula biletele automat.
Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervari fara ca plata sa fie inregistrata in conturile Exclusiv Travel, prin urmare Exclusiv Travel nu va garanteaza rezervarea locurilor si a tarifelor comunicate in momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar dupa ce plata este efectuata si biletele sunt emise.
Atentie: intre momentul efectuarii cererilor de rezervare pe site, e-mail sau telefonic si momentul achitarii biletelor de avion si vizualizarii platii in contul Exclusiv Travel de catre agentii sai de turism, pot aparea modificari de tarife sau locurile pot sa nu mai fie disponibile. In aceste situatii, Exclusiv Travel va anunta pasagerii si vor comunica urmatorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care sa satisfaca nevoile acestora.
Anulari / Modificari
In cazul in care doriti anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achizitionat (si Furnizorul de Servicii Turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dvs. de a informa in scris sau telefonic Exclusiv Travel despre intentiile dvs. In anumite cazuri, este posibil sa nu puteti anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui sa respectati anumite cerinte pentru aceste actiuni. Exclusiv Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice accepta toate formele de cereri scrise. Exclusiv Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic inainte de a primi cererea dvs. ferma.
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de Exclusiv Travel in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
In caz de forta majora si nu numai, compania aeriana poate anula sau intarzia zborul, precum si sa anuleze rezervarea fara a notifica in prealabil Pasagerul, urmand ca banii sa ii fie restituiti pasagerului sau sa i se propuna noi variante de zbor. In toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriana, fie de catre reprezentatii Exclusiv Travel.
Bagaje
Fiecare companie aeriana are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informatii va sunt prezentate de catre agentul lui Exclusiv Travel, prin e-mil sau telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mana si/sau cala este inclus in tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost si pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat fata de pretul biletelor si aceste informatii va vor fi furnizate in timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achizitionate in momentul efectuarii rezervarii sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai tarziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriana are dimensiuni diferite (nr. de kilograme sau lungime/latime/inaltime) pentru bagajele de mana sau de cala. In cazul in care nu va incadrati in aceste dimensiuni, compania aeriana are dreptul de a va taxa suplimentar.
Check-in
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atat pentru companiile de linie cat si pentru cele low cost, insa pentru cele low cost se plateste o taxa suplimentara. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, Exclusiv Travel va recomanda sa efectuati check-in-ul online.
Conditii generale de vanzare si rezervare a biletelor de avion
Societatea Comerciala Exclusiv Travel SRL este o AGENTIE DE TURISM care are in obiectul de activitate rezervari – vanzari de bilete de avion pentru zboruri interne si internationale, pachete de calatorie, cazari interne si internationale, direct sau prin intermediari.
In vederea indeplinirii acestui capitol de servicii din obiectul sau de activitate, societatea este autorizata de catre companiile aeriene care efectueaza zborurile; ea actioneaza numai ca intermediar al acestor companii si se supune regulilor si restrictiilor comerciale impuse de catre companiile aeriene, in calitate de prestatori directi.
In continuare, vom denumi pe scurt:
• Societatea Comerciala Exclusiv Travel SRL – AGENTIA
• Compania aeriana – COMPANIA
• Clientul care rezerva si / sau cumpara biletul de avion – PASAGERUL
• Documentul in baza caruia se efectueaza zborul – BILETUL DE AVION
Rezervarea – vanzarea biletelor de avion se face in urmatoarele conditii:
REZERVARI DE LOCURI
1. Rezervarile de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internationale computerizate de rezervari, care permit accesul agentiei la baza de date a companiei si rezervarea efectiva a locurilor pentru o anumita cursa in favoarea potentialilor pasageri.
2. Rezervarile sunt gratuite si se fac inaintea datei de plecare.
3. Odata cu efectuarea rezervarii, pasagerul va primi de la agentie informatii referitoare la pretul zborului (valabil la data rezervarii), precum si informatiile referitoare la conditii, restrictii si reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumparat in baza respectivei rezervari.
4. Toate conditiile, regulile si restrictiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriana precum si de alti factori (de ex. obligatia detinerii vizei), independenti de vointa agentiei. Aceste reguli, precum si pretul biletului de avion se pot modifica, prin vointa celor ce le-au impus, pana in momentul cumpararii efective a biletului, fara ca agentia sa poata fi facuta in vreun fel raspunzatoare.
• EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITATI DE PLATA
1. Emiterea biletelor de avion rezervate si plata acestora se fac conform conditiilor impuse de catre fiecare companie in parte. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre termenul pana la care rezervarea sa este valabila si sa se prezinte in termen pentru achitarea biletului, respectiv sa comande emiterea biletului, pentru a intra in posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricand de companie, situatie in care agentia va anunta pasagerul despre modificare, fara a putea fi insa, facuta raspunzatoare in vreun fel de catre acesta pentru o eventuala anulare a rezervarii.
2. Raportul contractual intre agentie si pasager apare in momentul in care pasagerul a achitat biletul de avion si a intrat in posesia acestuia. Inainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligatia sa se informeze la agentie despre toate conditiile si restrictiile aplicabile acelui bilet si sa citeasca prezentele conditii generale.
3. Pasagerul poate plati biletul de avion in RON (Lei), EUR, la cursul de schimb utilizat de BNR in zua respectiva, la care se adauga un comision de risc valutar de 2%.
PRETURILE BILETELOR DE AVION
1. Preturile biletelor de avion comercializate prin agentie sunt rezultanta unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate in sistemele centralizate de rezervari, tarife speciale, etc. In aceste conditii, fiecare zbor in parte presupune calcularea de catre agentul specializat al pretului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelasi zbor, cu aceeasi companie, in aceleasi conditii de calatorie, poate genera preturi diferite Data fiind multitudinea de preturi aplicabile biletelor de avion, acestea, ca si regulile aplicabile lor, nu pot fi afisate sau publicate. De asemenea, informatiile referitoare la reguli, care provin din comunicarile scrise sau transmise computerizat de catre companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agentie, au un caracter continuu, modificarile pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse si publicate in vreun inscris.
2. Preturile de vanzare nu sunt neaparat inscrise pe biletele de avion. Preturile de vanzare decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie, singura in masura sa conteste modul de inscriere al unui pret pe un anumit bilet de avion.
3. Pretul unui bilet de avion devine ferm, impreuna cu toate conditiile aplicabile lui, numai in momentul in care este inscris pe documentul de incasare intocmit de agentie (factura fiscala).
4. Biletele de avion emise de agentie sunt proprietatea I.A.T.A. “BSP” in calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, incasarile aferente biletelor vandute se deconteaza catre I.A.T.A. BSP, drept pentru care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare despre modul in care a stabilit pretul unui bilet de avion decat de catre acest organism sau de catre compania pentru care a emis biletul.
5. Pretul oricarui bilet de avion presupune conditii, reguli si restrictii speciale aplicabile calatoriei la care se refera documentul respectiv in mod special. Pasagerul are obligatia sa se informeze despre aceste reguli inainte de a cumpara respectivul bilet. Dupa cumpararea biletului se considera ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde ca nu a fost informat, o data ce a intrat in posesia biletului de avion.
6. Pretul biletului de avion include de regula taxele de aeroport. Exista insa situatii, independente de vointa agentiei, in care, pe parcursul calatoriei i se pot solicita pasagerului si alte taxe, care nu au fost percepute initial, situatie in care agentia nu poate fi facuta raspunzatoare.
Taxele de serviciu (comisioanele) aplicate de Exclusiv Travel sunt incluse in tarifele biletelor de avion si pot varia de la o oferta la alta. Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a decide ce taxe de serviciu aplica. Pentru serviciile suplimentare (incluzand, dar fara a se limita la: bagaje, locuri preferentiale, echipamente sportive, animale de companie etc. – atunci cand acestea sunt permise de compania aeriana), achizitionate ulterior emiterii biletelor de avion, Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a aplica o taxa de serviciu in cuantum de 3 euro/pasager/segment de zbor.
CONDITII DE ANULARE SI MODIFICARE
In eventualitatea modificarii unei rezervari (incluzand, dar fara a se limita, anulari, restituiri de sume, schimbari de nume), Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din aceasta actiune. Aceste taxe difera fata de taxele impuse direct de catre Furnizorul de Servicii Turistice.
In cazul anularii biletelor de avion/a serviciilor turistice din motive voluntare, taxa de serviciu perceputa de Exclusiv Travel in momentul emiterii biletului/serviciilor turistice, nu se ramburseaza.
BILETUL DE AVION
1. Biletul de avion este documentul, inscrisul sau conventia electronica in baza careia se efectueaza zborul. Biletul de avion este emis de agentie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.
2. Pasagerul posesor al biletului de avion cumparat are obligatia de a-l pastra in stare buna si de a-l prezenta la imbarcare in vederea admiterii sale la zbor. Pierderea sau deteriorarea biletului de avion de catre pasager nu il indreptateste pe acesta la primirea unui nou bilet, neefectuarea zborului din acest motiv cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde agentiei sau companiei nici un fel de despagubiri.
3. Conditiile contractului si informatiile inscrise pe biletul de avion completeaza prezentele conditii generale. Se considera ca pasagerul care a intrat in posesia biletului de avion a luat la cunostinta de toate aceste informatii.
DREPTURILE SI OBLIGATIILE PARTILOR
1. Agentia este raspunzatoare de emiterea corecta a biletelor de avion si de informarea cu buna credinta a pasagerului asupra conditiilor aplicabile biletului de avion vandut.
2. Informarea pasagerilor se va realiza prin afisarea la loc vizibil in agentie a prezentelor conditii generale de vanzare a biletelor de avion precum si prin prezentarea, la cererea expresa a pasagerului, a conditiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului in cauza, fara a fi nevoie de o semnatura a pasagerului care sa certifice ca a fost informat.
3. Pasagerul este obligat sa citeasca prezentele conditii generale afisate in agentie inainte de a cumpara biletul de avion. Biletul de avion, o data cumparat, se presupune ca pasagerul a luat la cunostinta despre toate informatiile legate de biletul respectiv, el nemaiputind sa invoce ulterior necunoasterea acestora si sa pretinda eventuale despagubiri agentiei.
4. Pasagerul este obligat sa se prezinte la imbarcarea pentru zbor cu cel putin 2 ore inainte de ora plecarii, pentru a i se putea intocmi formalitatile necesare iar in cazuri speciale, conform informatiilor oferite de agentie.
5. Agentia nu este raspunzatoare si nu i se pot pretinde despagubiri pentru ca pasagerul nu a zburat, in urmatoarele conditii:
o pasagerul nu s-a prezentat la timp la imbarcare (2 ore inainte de ora plecarii inscrisa pe bilet)
o pasagerul este refuzat la imbarcare datorita unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsa viza de intrare pentru tara de destinatie, viza falsa, pasaport cu interdictie, etc) sau in situatia unui refuz nejustificat al autoritatilor de a permite calatoria.
o alte imprejurari sau cazuri de forta majora, pe care agentia nu le putea prevedea sau evita.
6. Agentia nu este raspunzatoare pentru intarzieri sau modificari de orar ale companiei aeriene pentru care s-a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex. pierderi de bagaje), obligatii care cad direct in sarcina companiei. In astfel de situatii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despagubi pasagerul in conformitate cu reglementarile internationale.
7. Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumparat in orice moment, inainte de data plecarii. Indiferent de motivul renuntarii, regula presupune ca pasagerului i se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului si a taxelor de aeroport aferente. Daca regulile companiei permit conditii de returnare mai avantajoase, agentia va aplica aceste reguli, in favoarea pasagerului.
8. Pasagerul poate modifica biletul initial cumparat in conditiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz in parte. De regula, se va aplica o penalizare de 100% din valoarea biletului initial iar daca compania permite conditii mai avantajoase, agentia va aplica aceste conditii in favoarea pasagerului.
9. Pasagerul nu poate utiliza numai parti componente ale zborului aferent biletului cumparat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se considera renuntare la bilet si i se aplica prevederile din prezentele conditii generale.
10. Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terte persoane.
11. Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.
12. In situatia in care pasagerul, din vina sa, utilizeaza doar partial zborurile inscrise in biletul de avion cumparat, el nu va putea pretinde despagubiri de nici un fel agentiei sau companiei pentru care s-a emis biletul.
13. Pasagerul are obligatia sa se asigure ca detine toate actele legale necesare pentru a efectua calatoria (printre care dar nu numai: pasaport, viza, imputernicire, adeverinta de sanatate, procura notariala), agentia neavand nici o raspundere in fata pasagerului daca i se refuza imbarcarea sau intrarea in tara de destinatie din acest motiv. Refuzul la imbarcare dintr-unul din aceste motive cade in sarcina exclusiva a pasagerului, fara ca acesta sa poata pretinde despagubiri agentiei.
14. Agentia va informa de buna credinta pasagerul asupra formalitatilor necesare calatoriei solicitate, conform informatiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi facuta responsabila asupra veridicitatii acestor informatii si nici trasa la raspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar si nu are legatura cu serviciul de emitere a biletului de avion.
15. Agentia nu este raspunzatoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului in timpul zborului sau datorita unor modificari de orar, intirzieri ale zborurilor etc, imprejurari care se afla dincolo de controlul si vointa agentiei.
16. Datorita situatiei create prin cererile masive de azil politic sau ramanerile ilegale in tarile din Vest, autoritatile tuturor statelor, chiar in prezenta vizei de intrare eliberata de ambasadele tarilor respective in Romania, pot refuza fara explicatii sa permita trecerea frontierei, respectiv imbarcarea in avion a pasagerului. In astfel de situatii, agentiei nu i se pot solicita despagubiri, deoarece imposibilitatea efectuarii transportului se datoreaza faptei unui tert.
17. In cazul in care pasagerului i se fura biletul de avion cumparat, pe baza de declaratie pe proprie raspundere si acte doveditoare de la Politie, el poate solicita agentiei emiterea unui duplicat dupa biletul respectiv, fara a plati costuri suplimentare, cu acordul companiei aeriene pentru care s-a emis biletul.
RECLAMATII
1. Orice reclamatie cu privire la biletul de avion cumparat se va face in scris, in termen de maximum 3 zile de la data producerii evenimentului reclamat.
2. Reclamatiile care nu sunt facute in scris nu vor fi luate in considerare.
3. Agentia va transmite reclamatia respectiva companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar solutia data va fi aceea data de compania aeriana, in calitate de proprietara a biletului. Agentia va informa pasagerul despre solutia data de companie reclamatiei, in scris, in termen de 3 zile de la primirea raspunsului de la companie. In situatia in care pasagerul nu este multumit cu raspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.
4. Pasagerul va fi despagubit direct de catre compania aeriana in toate cazurile in care aceasta decide acest lucru, agentia nefiind obligata sa intermedieze astfel de despagubiri.
5. Orice reclamatie se va face de catre pasager in conformitate cu prezentele conditii generale de vanzare a biletelor de avion.
DISPOZITII FINALE
1. Prezentele conditii generale sunt realizate in conformitate si se completeaza cu prevederile CONVENTIEI DE LA VARSOVIA, in care Romania este parte semnatara, in conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUTIA ROMANIEI.
2. Afisarea in agentie a prezentelor conditii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se considera ca pasagerul care a cumparat biletul de avion a luat la cunostinta despre continutul acestor conditii si el nu va mai putea invoca ulterior necunoasterea lor sau lipsa de informare.
3. Prezentele conditii generale vor fi aplicabile si opozabile tertilor in toate situatiile stipulate in cuprinsul lor.
Conditii pachete de calatorie
Exclusiv Travel pune la dispozitia calatorilor sai o varietate de servicii de calatorie, cum ar fi: vacante tip city break (de weeend sau week-end prelungit), vacanta cu charter, circuite, croaziere si altele).
Termenii si conditiile generale ale ofertelor pachetelor de calatorie
Termenii si conditiile rezervarii difera in functie de fiecare produs de calatorie si depinde de conditiile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza Exclusiv Travel.
Exclusiv Travel nu-si asuma nici o responsabilitate pentru produsele si serviciile de calatorie oferite de Furnizorii de Servicii Turistice (cum sunt: liniile aeriene, hoteluri, companii de inchiriat masini, altii ) si nu garanteaza in nici un fel (fie explicit sau implicit) acuratetea sau calitatea produselor si a serviciilor reflectate pe acest Site.
Orice rezervare efectuata telefonic, email sau direct in agentia Exclusiv Travel presupune acceptarea termenilor si conditiilor Exclusiv Travel si a regulilor prevazute in contractul cu calatorul (pentru ofertele de tip tour-operator).
Conditii rezervari hoteluri
In cazul sejururilor externe cazarea se face incepand cu ora 14,00 pana la ora 18,00, a zilei de intrare si se termina la ora 12.00 a zilei de iesire, inscrise pe voucher.
– In cazul sejururilor interne cazarea se face incepand cu ora 18,00 (litoral) si 14,00 (restul destinatiilor) a zilei de intrare si se termina la ora 12,00 a zilei de iesire inscrise pe voucher.
– In momentul cazarii, recomandam calatorului sa solicite receptionerului tarifele extra ale serviciilor si facilitatilor (ex: minibar/frigider, seif, aer conditionat, prosoape la piscina, etc), pentru care acestia incaseaza taxe suplimentare
Daca sositi la hotel dupa aceasta ora, va rugam sa ne aduceti la cunostinta, precizand si ora de sosire estimata. In cazul in care hotelul nu este instiintat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.
Legenda camera:
1. Camera single – contine un singur pat pentru o persoana;
2. Camera dubla – contine un pat dublu pentru 2 persoane;
3. Camera twin – contine 2 paturi de o persoana;
4. Camera dubla/twin in regim de single – contine un pat dublu pentru o persoana;
5. Camera tripla – contine 3 paturi de cate o persoana sau un pat dublu pentru 2 persoane si un pat suplimentar pentru 1 persoana;
6. Camera quadrupla – contine fie 2 paturi duble, fiecare pentru 2 persoane, fie 4 paturi separate de 1 persoana, fie 1 pat dublu pentru 2 persoane si 2 paturi suplimentare de 1 persoana;
7. Camera twin/dubla plus copil – contine fie 2 paturi separate sau un pat dublu plus 1 pat suplimentar pentru copil, in functie de varsta indicate in rezervare. In unele cazuri, in functie de varsta, copilul imparte acelasi pat cu parintii. In cazul in care doriti pat explicit pentru copil, va sugeram sa efectuati cautarea doar pentru adulti, considerand copilul adult.
STOP SALE: situatia in care o unitate de cazare nu mai are disponibilitati pentru o anumita perioada, deci nu mai primeste rezervari, nemaiputand sa le confirme; in acest caz nici pentru rezervarile confirmate nu se mai accepta modificari; orice modificare inseamna anularea rezervarii initiale, aplicandu-se conditiile de penalizare de la momentul respectiv.
NO SHOW: regula internationala ce stabileste ca toti calatorii trebuie sa respecte programul de cazare din prima zi de sejur si anume in ziua de intrare sa se prezinte la hotel pana la maxim ora locala 18:00; in caz contrar camerele sunt considerate disponibile si pot fi revandute la fata locului; se aplica si pentru cazari ulterioare datei de intrare (a doua zi/treia zi s.a.m.d de sejur); pentru a se evita aceste situatii calatorii trebuie sa sune la hotel sau sa anunte agentia de intarzierea la cazare.
OVERBOOKING: situatia in care o unitate de cazare confirma spatii peste capacitatea sa de ocupare; in acest caz agentia, prin reprezentatul local, va pune la dispozitia calatorilor spatii de cazare similare ca si categorie si conditii de confort, iar in cazul in care nu se pot asigura decat spatii de categorie inferioara, va rambursa diferenta de pret.
EARLY BOOKING: rezervari facute cu mai mult timp inainte de intrare, care au aplicate reduceri speciale, in anumite conditii de plata si gestionare; de regula nu permit nici o modificare (de data, de nume, etc.), orice modificare ulterioara adusa rezervarii (daca se accepta) duce automat la pierderea reducerii.
Copiii pana in 2 ani sunt considerati infanti si pentru a obtine un baby-cot pentru acestia, este necesara o confirmare din partea hotelului. Va rugam sau sa ne comunicati pe email, imediat dupa finalizarea rezervarii.
Alocarea camerelor catre calatori este facuta de catre unitatea de cazare (cu exceptia cazurilor in care este rezervata si achitata dinainte o anumita camera).
In cazul in care onorarea rezervarii nu este posibila (din motive bine intemeiate), unitatea de cazare (pentru rezervarile efectuate prin Furnizorii de Cazari sau Exclusiv Travel – pentru alte rezervari) este obligata sa va ofere cazare intr-o alta unitate hoteliera, de aceeasi categorie sau superioara. In acest caz, turistul este obligat sa accepte una dintre alternative. In cazul evenimentelor speciale (targuri, expozitii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, Sarbatori legale etc) rezervarile pot avea termeni si conditii speciale (numar minim de nopti, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervarii speciala, termeni de plata etc).
Plata rezervarilor trebuie facuta in conformitate cu termenii si conditiile precizate in momentul efectuarii rezervarii. Nerespectarea acestora atrage dupa sine anularea rezervarii.
Conditii de anulare si modificare a rezervarii:
In functie de politica de anulare a rezervarii, anularea poate fi facuta in scris, catre Exclusiv Travel. Cererea scrisa trebuie facuta de catre titularul rezervarii, de Luni pana Vineri intre orele 9-18, prin email, fax sau posta.
Politica de anulare aplicata fiecarei rezervari depinde de tipul de serviciu, de furnizorul de servicii turistice, de data de calatorie sau de alti factori indicati de Furnizorul de Servicii Turistice. Politica de anulare va fi precizata in momentul efectuarii rezervarii, in pagina de confirmare si in email-ul de confirmare a rezervarii. Atentie: va rugam sa cititi cu atentie termenii si conditiile anularii inainte de confirmarea rezervarii. Daca nu sunteti de acord cu politica de anulare impusa, rezervarea nu poate fi confirmata.
Alti termeni si conditii generale aplicate serviciilor Exclusiv Travel
Politica de returnare a produselor
Conform OG 34/2014 , Exclusiv Travel nu are o politica de returnare a produselor.
Reclamatii
In cazul in care calatorul este nemultumit de serviciile de calatorie primite, acesta are obligatia de a intocmi o sesizare in scris, clar si explicit, de care sa se ia la cunostinta la fata locului (proces verbal cu reprezentatul local al Agentiei), cu privire la deficientele constatate, ce se va transmite prompt atat Agentiei, cat si prestatorului de servicii de calatorie (conducerii hotelului, restaurantului). Atat Agentia, cat si prestatorul de servicii de calatorie vor actiona imediat pentru solutionarea sesizarii. In cazul in care sesizarea nu este solutionata sau este solutionata partial, calatorul va depune la sediul Agentiei o reclamatie in scris, in termen de maximum 2 zile de la incheierea calatoriei, agentia urmand sa comunice cat mai curand calatorului despagubirile care i se cuvin, dupa caz.
Vize si vaccinuri
Vizele nu sunt incluse in tarifele afisate. Calatorii sunt responsabili de obtinerea acestora in timp util.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, in responsabilitatea turistului.
De asemenea, va rugam sa consultati si site-ul Politiei de Frontiera http://www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe http://www.mae.ro/travel-conditions.
Asigurari
Tarifele practicate de catre agentia noastra nu includ asigurarea pentru anularea calatoriei si/sau medicala (asigurare medicala si sau storno ). Renuntarea la calatorie inaintea inceperii sau intreruperea calatoriei, genereaza costuri de stornare si/sau alte costuri suplimentare pentru intoarcerea in tara, din acest motiv va recomandam sa incheiati polite de asigurare valabile pentru diverse cazuri neprevazute, de accident, boala sau deces.
Plata
Nu se accepta alte modalitati de plata in afara celor prezentate pe Site si nu ne asumam nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
In functie de termenii si conditiile impuse de hoteluri, la momentul rezervarii vi se poate cere plata integrala sau partiala a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuata in contul Exclusiv Travel, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
In anumite cazuri, detaliile cartii dvs. de credit pot fi transferate catre Furnizorul de Servicii Turistice. Furnizorul, in cauza, va prelua platile pentru rezervarile dvs.
Platile pentru hoteluri sunt efectuate in concordanta cu paragraful de mai sus.
Exclusiv Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice nu-si asuma nicio obligatie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de calatorie in cazul neplatii integrale a serviciilor comandate. In orice situatie, sunteti responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carti de credit recunoscute.
Exclusiv Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a incasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot sa apara la momentul rezervarilor prin cartile de credit. In acest caz veti fi informat despre comisioanele aplicabile. Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a transfera costurile generate de penalizarile de charge back. Daca rezervarea dvs. este platita cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervam dreptul de a cere o autorizatie scrisa din partea acelei persoane.
In cazul in care emitentul cartii dvs. de credit o cere, Exclusiv Travel sau Furnizorul de Servicii Turistice isi rezerva dreptul de a trimite biletele, voucher-ele sau alte documente de calatorie la adresa dvs. declarata la momentul emiterii cartii de credit. Informatia eronata despre aceasta adresa se poate reflecta in anularea rezervarii, intarzierea livrarii documentelor de calatorie si poate determina cresterea tarifului confirmat. Va rugam sa va asigurati ca detaliile adresei dvs. de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dvs. de cont.
In plus, pentru a minimiza efectele incercarii de fraudare a cartii dvs. de credit, inainte de a emite documentele de calatorie, ne rezervam dreptul de a efectua verificari aleatorii, de a cere dovada adresei dvs. si o copie a cartii de credit, precum si un extras de cont recent.
Toate tarifele si taxele pot fluctua datorita modificarii cursului de schimb.
Transfer Bancar / Virament:
Daca alegeti aceasta optiune de plata vi se va transmite prin e-mail o copie a facturii fiscale, pe baza careia puteti efectua plata. Trebuie sa tineti cont de faptul ca puteti opta pentru aceasta modalitate de plata doar daca mai exista cel putin 72 ore pana la termenul limita de emitere a biletului de avion/documentelor de calatorie.
Raiffeisen Bank – RON – RO12 RZBR 0000 0600 0448 6621
Raiffeisen Bank – EUR – RO64 RZBR 0000 0600 0480 2196
Raiffiesen Bank – USD – RO67 RZBR 0000 0600 0484 8605
Cod BIC/SWIFT: RZBRROBU
Cash:
Plata in numerar se poate face in LEI, EUR sau USD in sediul apartinand Exclusiv Travel.
Plata online cu cardul
In momentul rezervarii pachetului de servicii de calatorie/bilet de avion, altele, optati pentru plata prin “Card bancar online”, veti primi pe email un link de la procesatorii de plati electronice unde veti avea posibilitatea sa revedeti informatiile de facturare si sa efectuati plata. Daca ati ales metoda de plata de mai sus este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile on-line la acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. “3-D Secure” asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata pe serverele magazinului online sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

Important! – Pentru platile prin cardurile bancare, Exclusiv Travel SRL nu percepe nici un comision!

In vederea finalizarii tranzactiei in conditii optime va trebui sa furnizati:

• Numele posesorului de card
• Codul cardului (cele 4 grupe de cifre mentionate pe fata cardului, fara spatii)
• Data expirarii cardului
• Codul CVV (ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura)
Vouchere de vacanta / Tichete de vacanta – valabile DOAR pe teritoriul ROMANIEI

Salariatii pot primi din partea angajatorului vouchere de vacanta platite integral de angajator, pentru petrecerea vacantelor in Romania. Voucherele sunt nominale si nu se poate solicita agentiei contravaloarea acesta.
Modalitati de plata
Documentele de calatorie aferente rezervarii (bilet de avion, voucher de calatorie sau factura) pot fi trimise prin posta electronica, la adresa introdusa in momentul initierii rezervarii, prin posta (la adresa specificata in momentul efectuarii rezervarii) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultantii nostri va pot da oricand informatii detaliate, daca este necesar.
Utilizarea Site-ului
Exclusiv Travel SRL nu este responsabila pentru aptitudinile Utilizatorului de a accesa ori utiliza Site-ul si nici pentru esecurile generate de carenta acestor aptitudini. Exclusiv Travel nu garanteaza ca Site-ul nu poate fi afectat de virusi sau alte actiuni care pot genera defectiuni sau alte pierderi.
Obligatiile utilizatorului
Sunteti de acord sa respectati urmatoarele obligatii incluzand (fara a se limita):
1. responsabilitatea financiara pentru toate tranzactiile efectuate in contul sau numele dvs.
2. aveti varsta peste 18 ani si capacitatea legala de initia actiuni juridice
3. garantarea veridicitatii datelor furnizate despre dvs. sau membrii familiei dvs.
4. neutilizarea Site-ului in scopuri speculative, a generarii de rezervari false sau frauduloase
5. Interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
6. Obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afisa, licentia sau reproduce continutul Site-ului cu exceptia utilizarii in scop personal si necomercial a unei singure copii a informatiei continuta in Site
7. Exclusiv Travel nu asigura nici o garantie cu privire la aranjamentele documentelor de calatorie (pasapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.), si nici faptul ca informatia de pe Site este actualizata. Drept urmare, este responsabilitatea Utilizatorului de a se asigura ca va calatori in conformitate cu masurile aplicabile acestor documente de calatorie.
Newsletter
Puteti subscrie la newsletter-ul Exclusiv Travel, care va va fi trimis catre adresa dvs. de e-mail si va include noutati si oferte speciale precum si alte informatii.
Interzicerea accesului pe Site
Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a va interzice oricand accesul pe Site fara o notificare prealabila.
Responsabilitatea Exclusiv Travel SRL
Exclusiv Travel isi rezerva dreptul sa nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afisate in mod eronat.
Exclusiv Travel nu poate garanta furnizarea neintrerupta a Site-ului si nu poate fi facuta raspunzatoare de pierderile de orice natura suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.
Forta Majora sau Insolventa Furnizorului de Servicii Turistice
Exclusiv Travel nu este responsabila in cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forta majora sau in cazul in care furnizorul de servicii turistice intra in insolventa. Evenimentele majore includ, dar fara a se limita, interventii guvernamentale, razboaie, rapiri, incendii, inundatii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Exclusiv Travel sau furnizorii sai.
Modificari asupra Site-ului
Exclusiv Travel poate modifica design-ul sau continutul Site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum si alte caracteristici ale Site-ului.
Confidentialitate
Termenii politicii de confidentialitate a Exclusiv Travel sunt prevazuti in acesti Termeni si Conditii. Sunteti de acord cu utilizarea informatiilor dvs. personale de catre Exclusiv Travel sau a afiliatilor si a altor parti implicate, in concordanta cu termenii si in scopul declarat stipulat in Politica de confidentialitate a Exclusiv Travel.
Modificari ale Termenilor si Conditiilor
Exclusiv Travel isi rezerva dreptul de a modifica sau actualiza oricand Termenii si Conditiile referitoare la utilizarea acestui Site, fara notificare prealabila catre Utilizatori. Versiunea actuala a Termenilor si Conditiilor va fi afisata pe Site din data in care modificarile intra in vigoare. Continuarea utilizarii acestui Site dupa publicarea acestor modificari va constitui acceptul dvs. cu privire la aceste modificari.
Legea guvernanta Acesti Termeni si Conditii reprezinta contractul intre Utilizator si Exclusiv Travel si este guvernat de legile din Romania. In cazul existentei unor litigii, instanta judecatoreasca competenta este considerata instanta municipiului Bucuresti. In cazul existentei unor litigii, va fi luata in considerare varianta in limba romana a termenilor si conditiilor.